Isnin, 23 September 2013

PEMBERITAHUAN: MANIFESTASI BY'U' FM INFOTAINMENT


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Apa khabar para pendengar BY'U' FM? Semoga kalian sihat walafiat dan senantiasa berbahagia hendaknya. Anda sekarang berada di laman BY'U' FM INFOTAINMENT. Ianya sebuah laman yang diujudkan atas dasar sokongan dan kesinambungan kepada laman rasmi Radio Online BY'U' FM yang mana dapat anda layari / dengari di byufm.blogspot.com. Di laman infotainment ini, anda dihidangkan dengan pelbagai paparan yang menjurus kepada promosi artis/band dan lagu-lagu yang dikeudarakan di corong BY'U' FM. Selainnya, ini adalah pusat informasi segala aktiviti komuniti pentadbir dan pendengar-pendengar BY'U' FM, serta artikel-artikel berkaitan dunia Muzik Rock; merangkumi Rock Kapak, Metal, Punk Rock, Underground, Guitar Hero dan seumpamanya baik dari sudut material rilisan, konsert, berita-berita semasa dan seumpamanya! 

Selaras dengan misi dan visi BY'U' FM INFOTAINMENT sebagai saluran terdekat Operasi Radio Online BY'U' FM itu sendiri, kami menjemput anda untuk mengirim apa sahaja bahan ROCK yang mahu dikongsi bersama di laman ini. Kepada pihak band/artis mahupun label (Syarikat Rakaman/Produksi) yang ingin lagu-lagu anda dikeudarakan di BY'U' FM, sila kemukakan lagu-lagu (format .mp3) bersama sedikit deskripsi sekiranya boleh. Pastikan ianya semestinya ROCK merangkumi sub-genre Heavy Metal, Punk Oi!, Grindcore dan seumpamanya! 

Kami mengalu-alukan kontribusi anda, dan kami tanpa ragu pasti memberikan promosi terbaik untuk anda juga. Hubungi kami di emel: byufminfotainment@gmail.com atau facebook: Pian Kvlt selaku pengendali laman BY'U' FM INFOTAINMENT. Gegaran Rock Sepanjang Masa Hanya Di BY'U' FM:

3 ulasan:

  1. thanks beb..!!
    terbaeekkkk...!!!
    ~ ☜♡☞ ~ Saidah Ida ~ ☜♡☞ ~
    <3 <3 <3 \,,/ (,^^)(^^,) \,,/ <3 <3 <3

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam